به خرید

در این فیلم جول اوستین: در مورد انتخاب ترس یا ایمان به ما می گویدو اینکه انتخاب ایمان به جای ترس چه مشکلاتی را برای ما حل می کند.


طبقه بندی: موفقیت، 
نوشته شده در تاریخ دوشنبه 30 دی 1398 توسط ab azizi

بهترین روش یادگیری یک زبان این است که در موقعیت آن قرار بگیریم و به صورت ناخودآگاه آن را یادبگیریم. تماشای فیلم و کارتون به زبان اصلی یکی از این موقعیت هاست که به یادگیری یک زبان کمک زیادی می کند. ما در سایت روا 20 و کانال آپارات آموزه 20 این سیاست را دنبال می کنیم. در این ویدئو زبان انگلیسی از طریق کارتون با زبان اصلی native و زیر نویس فارسی آموزش داده می شود. این قسمت 37است. کانال آپاران آموزه 20 ( https://www.aparat.com/amoozeh20) و وب سایت: www.rava20.ir را دنبال نمائید.


مشاهده قسمت 37


نوشته شده در تاریخ شنبه 28 دی 1398 توسط ab azizi

هوش معنوی عبدالله زاده   SIQ- Spiritual Intelligence

این پرسشنامه دارای 29 ماده است که هر عبارت آن در یک طیف لیکرت ۵ گزینه ای از کاملاً مخالفم تا کاملاً موافقم نمره گذاری می شود. همچنین این پرسشنامه دارای دو زیرمقیاس است که عبارتند از درک و ارتباط با سرچشمه هستی و زندگی معنوی یا اتکا به هستی درونی.

همراه با 3مقاله رایگان

این پرسشنامه دارای روایی و پایایی و روش نمره گذاری است و در قالب نرم افزار ورد نوشته شده و قابل ویرایش است

جهت دریافت این پرسشنامه کلیک فرمائید.

برای مشاهده لیست همه ی  پرسشنامه های استاندارد لطفا همین جا روی پرسشنامه استاندارد  کلیک فرمایید.

برای دسترسی به مطالب جالب در مورد موفقیت در زندگی و کسب و کار روش تحقیق، SPSS، انواع پرسشنامه و همچنین آگاهی از به روز شدن سایت در کانال تلگرامی ما عضو شوید.

کانال تلگرام موفقیت

 

 

 




نوشته شده در تاریخ شنبه 28 دی 1398 توسط ab azizi

بهترین روش یادگیری یک زبان این است که در موقعیت آن قرار بگیریم و به صورت ناخودآگاه آن را یادبگیریم. تماشای فیلم و کارتون به زبان اصلی یکی از این موقعیت هاست که به یادگیری یک زبان کمک زیادی می کند. ما در سایت روا 20 و کانال آپارات آموزه 20 این سیاست را دنبال می کنیم. در این ویدئو زبان انگلیسی از طریق کارتون با زبان اصلی native و زیر نویس فارسی آموزش داده می شود. این قسمت 36 است. کانال آپاران آموزه 20 ( https://www.aparat.com/amoozeh20) و وب سایت: www.rava20.ir را دنبال نمائید.


نوشته شده در تاریخ شنبه 28 دی 1398 توسط ab azizi

بهترین روش یادگیری یک زبان این است که در موقعیت آن قرار بگیریم و به صورت ناخودآگاه آن را یادبگیریم. تماشای فیلم و کارتون به زبان اصلی یکی از این موقعیت هاست که به یادگیری یک زبان کمک زیادی می کند. ما در سایت روا 20 و کانال آپارات آموزه 20 این سیاست را دنبال می کنیم. در این ویدئو زبان انگلیسی از طریق کارتون با زبان اصلی native و زیر نویس فارسی آموزش داده می شود. این قسمت 35 است. کانال آپاران آموزه 20 ( https://www.aparat.com/amoozeh20) و وب سایت: www.rava20.ir را دنبال نمائید.


نوشته شده در تاریخ شنبه 28 دی 1398 توسط ab azizi

بهترین روش یادگیری یک زبان این است که در موقعیت آن قرار بگیریم و به صورت ناخودآگاه آن را یادبگیریم. تماشای فیلم و کارتون به زبان اصلی یکی از این موقعیت هاست که به یادگیری یک زبان کمک زیادی می کند. ما در سایت روا 20 و کانال آپارات آموزه 20 این سیاست را دنبال می کنیم. در این ویدئو زبان انگلیسی از طریق کارتون با زبان اصلی native و زیر نویس فارسی آموزش داده می شود. این قسمت 34 است. کانال آپاران آموزه 20 ( https://www.aparat.com/amoozeh20) و وب سایت: www.rava20.ir را دنبال نمائید.


نوشته شده در تاریخ پنجشنبه 26 دی 1398 توسط ab azizi

بهترین روش یادگیری یک زبان این است که در موقعیت آن قرار بگیریم و به صورت ناخودآگاه آن را یادبگیریم. تماشای فیلم و کارتون به زبان اصلی یکی از این موقعیت هاست که به یادگیری یک زبان کمک زیادی می کند. ما در سایت روا 20 و کانال آپارات آموزه 20 این سیاست را دنبال می کنیم. در این ویدئو زبان انگلیسی از طریق کارتون با زبان اصلی native و زیر نویس فارسی آموزش داده می شود. این قسمت 33 است. کانال آپاران آموزه 20 ( https://www.aparat.com/amoozeh20) و وب سایت: www.rava20.ir را دنبال نمائید.


نوشته شده در تاریخ پنجشنبه 26 دی 1398 توسط ab azizi

بهترین روش یادگیری یک زبان این است که در موقعیت آن قرار بگیریم و به صورت ناخودآگاه آن را یادبگیریم. تماشای فیلم و کارتون به زبان اصلی یکی از این موقعیت هاست که به یادگیری یک زبان کمک زیادی می کند. ما در سایت روا 20 و کانال آپارات آموزه 20 این سیاست را دنبال می کنیم. در این ویدئو زبان انگلیسی از طریق کارتون با زبان اصلی native و زیر نویس فارسی آموزش داده می شود. این قسمت 32 است. کانال آپاران آموزه 20 ( https://www.aparat.com/amoozeh20) و وب سایت: www.rava20.ir را دنبال نمائید.


نوشته شده در تاریخ پنجشنبه 26 دی 1398 توسط ab azizi
<h1 style="text-align: justify;">بهترین روش یادگیری یک زبان این است که در موقعیت آن قرار بگیریم و به صورت ناخودآگاه آن را یادبگیریم. تماشای فیلم و کارتون به زبان اصلی یکی از این موقعیت هاست که به یادگیری یک زبان کمک زیادی می کند. ما در سایت روا 20 و کانال آپارات آموزه 20 این سیاست را دنبال می کنیم. در این ویدئو زبان انگلیسی از طریق کارتون با زبان اصلی native و زیر نویس فارسی آموزش داده می شود. این قسمت 31 است. کانال آپاران آموزه 20 ( https://www.aparat.com/amoozeh20) و وب سایت: www.rava20.ir را دنبال نمائید.</h1>
<div id="65031182847"><script type="text/JavaScript" src="https://www.aparat.com/embed/AMe98?data[rnddiv]=65031182847&data[responsive]=yes"></script></div>
نوشته شده در تاریخ پنجشنبه 26 دی 1398 توسط ab azizi

 اعتقاد بر این است که افسردگی در بزرگسالان اتفاق می افتد، کاملا ناامید میشوند یا در موارد شدید، نوجوانان - عشق یک طرفه، مشکلات با همکلاسی ها یا والدین اما در حقیقت، افسردگی حتی در میان کودکان نیز دیده می شود. علاوه بر این، اغلب اوقات این واقعیت است که والدین به طور کلی علائم افسردگی در کودکان را به شکل تنبلی، غرور، و غیره میبینند. روش های "درمان" از این "شر" معمولا بی رحمانه و تلخ هستند، که تنها وضعیت را بدتر می کند

افسردگی دوران کودکی تا حدود سال ۱۹۷۲ نادیده گرفته شده بود. پس از آن ابزارهای متفاوتی جهت ارزیابی این اختلال معرفی شدند. علاوه بر این ابزارها، برخی خرده مقیاس ها نیز فراهم شد که توسط آنها علایم افسردگی کودکان سنجیده می شود. ابزارهای سنجش افسردگی دوران کودکی، شامل اشکال مصاحبه، پرسشنامه، فهرست های مربوط به والدین، معلمین و همسالان، فهرست های رفتاری و همچنین پرسشنامه های شخصیتی است.

مقیاس افسردگی کودکان (لانگ و تیشر، 1987) یکی از مقیاس های افسردگی کودکان است که مورد توجه قرار گرفته است. مقیاس افسردگی كودكان کودکان افسرده و غیر افسرده را در نمونه های ارجاعی به خوبی تمیز می دهد (تیشر و لانگ، 1983، روتاندو و هنسلی ،1985، کازدین، 1987). این مقیاس دوشکل  دارد ( فرم کودک و فرم دیگران ) که هر یک 66 عبارت دارد. در اینجا هر دو فرم آمده است.

همراه با 1مقاله رایگان

این پرسشنامه دارای روایی و پایایی و روش نمره گذاری است و در قالب نرم افزار ورد نوشته شده و قابل ویرایش است

جهت دریافت این پرسشنامه کلیک فرمائید.

برای مشاهده لیست همه ی  پرسشنامه های استاندارد لطفا همین جا روی پرسشنامه استاندارد  کلیک فرمایید.

برای دسترسی به مطالب جالب در مورد موفقیت در زندگی و کسب و کار روش تحقیق، SPSS، انواع پرسشنامه و همچنین آگاهی از به روز شدن سایت در کانال تلگرامی ما عضو شوید.

کانال تلگرام موفقیت

 

 

 


نوشته شده در تاریخ یکشنبه 22 دی 1398 توسط ab azizi

مقیاس اشتیاق تحصیلی شافلی و همکاران (2002)

اشتیاق تحصیلی، یکی از انواع اشتیاق است که به میزان انرژی که یک یادگیرنده برای انجام کارهای تحصیلی خود صرف می کند و نیز به میزان اثربخشی و کارایی حاصل شده، اطلاق می شود. اشتیاق تحصیلی در مطالعات  آموزش وپرورش ضروری است و حالتی بادوام در درون فرد است که باعث درگیری و بهزیستی در فعالیت های مدرسه می شود .

این مقیاس توسط شافلی و همکاران (2002)  و شامل 17 سؤال است که سه مؤلفه نیرومندی، جذب و وقف آزمودنی ها را می سنجد.

به همراه 8  مقاله مرتبط رایگان

این پرسشنامه دارای روایی و پایایی و روش نمره گذاری است و در قالب نرم افزار ورد نوشته شده و قابل ویرایش است

جهت دریافت این پرسشنامه کلیک فرمائید.

برای مشاهده لیست همه ی  پرسشنامه های استاندارد لطفا همین جا روی پرسشنامه استاندارد  کلیک فرمایید.

برای دسترسی به مطالب جالب در مورد موفقیت در زندگی و کسب و کار روش تحقیق، SPSS، انواع پرسشنامه و همچنین آگاهی از به روز شدن سایت در کانال تلگرامی ما عضو شوید.

کانال تلگرام موفقیت

 

 

 


نوشته شده در تاریخ جمعه 20 دی 1398 توسط ab azizi

مقیاس اشتیاق تحصیلی( اشتیاق رفتاری، عاطفی و شناختی)) فردریکز، بلومنفیلد، پاریس،  2004)

School Engagement Scale – Behavioral, Emotional, and Cognitive Engagemen

 

اشتیاق به مدرسه متغیر مهمی است که برای یادگیری حیاتی است تا جایی که از آن به عنوان یک منادی مهم یادگیری یاد می شود . این متغیر همچنین به عنوان نقطه ی محوری اکثر نظریات مربوط به افت تحصیلی به حساب می آید. طبق گزارش یونسکو نزدیک به  میلیون دانش آموز در سراسر جهان ترک تحصیل نموده اند، همچنین نرخ ثبت نام دانش آموزان در مدارس با کاهش قابل توجهی مواجه شده است، بطوری که در ایسلند  درصد و در ایتالیا، دانمارک، سوئد، نروژ و نیوزلند بین  تا  درصد از دانش آموزان در مدارس ثبت می کنند و به تحصیل ادامه می دهند. سازه ی اشتیاق به مدرسه ریشه در بخشی از نظریه کنترل اجتماعی هیرشی دارد که بر نقش احساسات فردی دلبستگی و تعلق به نهادهای اجتماعی تاکید می کند. در این دیدگاه رفتار ضد اجتماعی جوانان بر اساس پیوندهای بین فرد و جامعه تبیین می شود، به همین صورت، بی اشتیاقی نیز می تواند نتیجه تضعیف رابطه فرد با نهادهای آموزشی باشد. در نظریه کنترل اجتماعی این پیوندها به وسیله تعهد، باورها، دلبستگی و اشتیاق مشخص می شوند. در مدل های جدید افت تحصیلی، این عناصر نظری بر مفهوم سازی سازه اشتیاق دانش آموز تاثیر به سزایی داشته اند.

مقیاس اشتیاق تحصیلی توسط فردریکز، بلومنفیلد، پاریس(2004)  ساخته شده که دارای18  گویه است که این گویه ها؛ سه خرده مقیاس رفتاری، عاطفی و شناختی را در میان دانشجویان اندازه گیری می کند .

 

به همراه11  مقاله مرتبط رایگان

این پرسشنامه دارای روایی و پایایی و روش نمره گذاری است و در قالب نرم افزار ورد نوشته شده و قابل ویرایش است

جهت دریافت این پرسشنامه کلیک فرمائید.

برای مشاهده لیست همه ی  پرسشنامه های استاندارد لطفا همین جا روی پرسشنامه استاندارد  کلیک فرمایید.

برای دسترسی به مطالب جالب در مورد موفقیت در زندگی و کسب و کار روش تحقیق، SPSS، انواع پرسشنامه و همچنین آگاهی از به روز شدن سایت در کانال تلگرامی ما عضو شوید.

کانال تلگرام موفقیت

 

 

 


نوشته شده در تاریخ جمعه 20 دی 1398 توسط ab azizi

مقیاس اشتیاق به مدرسه  وانگ و همكاران (2011)

 

اشتیاق به مدرسه متغیر مهمی است که برای یادگیری حیاتی است تا جایی که از آن به‌عنوان یک منادی مهم یادگیری یاد می‌شود (زینگر، 2008).  اشتیاق به مدرسه تمایل دانش‏آموزان به مشارکت در فعالیت‏های روزانه مدرسه از قبیل شرکت در کلاس‏ها، انجام تکالیف کلاسی و دنبال کردن دستورات معلم در کلاس است که عدم آن از جمله عوامل مؤثر در ترک تحصیل محسوب می‌شود. این متغیر همچنین به عنوان ، نقطه ی محوری اكثر نظریات مربوط به افت تحصیلی به حساب می آید (فین، 1989) .

 پرسشنامه اشتیاق به مدرسه وانگ و همکاران (SES) در سال ۲۰۱۱ توسط وانگ و همکاران طراحی شد. این پرسشنامه شامل ۲۳ سؤال است و سه جنبه رفتاری، هیجانی، و شناختی اشتیاق به مدرسه را در برمی‌گیرد.

 

به همراه1 مقاله مرتبط رایگان

این پرسشنامه دارای روایی و پایایی و روش نمره گذاری است و در قالب نرم افزار ورد نوشته شده و قابل ویرایش است

جهت دریافت این پرسشنامه کلیک فرمائید.

برای مشاهده لیست همه ی  پرسشنامه های استاندارد لطفا همین جا روی پرسشنامه استاندارد  کلیک فرمایید.

برای دسترسی به مطالب جالب در مورد موفقیت در زندگی و کسب و کار روش تحقیق، SPSS، انواع پرسشنامه و همچنین آگاهی از به روز شدن سایت در کانال تلگرامی ما عضو شوید.

کانال تلگرام موفقیت

 

 

 




نوشته شده در تاریخ جمعه 20 دی 1398 توسط ab azizi

مقیاس اشتیاق دانش آموزان در مدرسه  ( (SES-4DS ویگا (2016(

اشتیاق به مدرسه متغیر مهمی است که برای یادگیری حیاتی است تا جایی که از آن به‌عنوان یک منادی مهم یادگیری یاد می‌شود. اشتیاق به مدرسه تمایل دانش‏آموزان به مشارکت در فعالیت‏های روزانه مدرسه از قبیل شرکت در کلاس‏ها، انجام تکالیف کلاسی و دنبال کردن دستورات معلم در کلاس است که عدم آن از جمله عوامل مؤثر در ترک تحصیل محسوب می‌شود.

 مقیاس اشتیاق تحصیلی به منظور سنجش اشتیاق تحصیلی دانش­آموزان توسط ویگا در سال 2016 طراحی و اعتباریابی شد. این ابزار شامل 20 گویه و چهار بعد شناختی ، عاطفی ، رفتاری و عاملیت را می سنجند.

 بعد شناختی آن به کیفیت پردازش شناختی که دانش آموز در تکالیف تحصیلی به کار می برد اشاره دارد (مثلا : حتی اگر امتحان نداشته باشیم، معمولا یادداشت هایم را مرور می کنم). بعد عاطفی، احساسی را نشان می دهد که دانش آموزان در مورد یادگیری و مدرسه شان دارند (برای نمونه: حس می کنم در مدرسه دیگران مرا دوست دارند). بعد رفتاری به تلاش و پشتکار برای یادگیری ، انجام تکالیف مدرسه و فعالیت های فوق برنامه می پردازد(مثلا : عمدا کلاس را به هم می ریزم). بعد عاملیت به علاقه ی فعال و خوداتکائی دانش آموز در ارتباط با یادگیری و کسب دانش اشاره می کند (برای نمونه: برای بهتر شدن کلاس به معلم هایم پیشنهاد می دهم ).

 

به همراه2 مقاله مرتبط رایگان

این پرسشنامه دارای روایی و پایایی و روش نمره گذاری است و در قالب نرم افزار ورد نوشته شده و قابل ویرایش است

جهت دریافت این پرسشنامه کلیک فرمائید.

برای مشاهده لیست همه ی  پرسشنامه های استاندارد لطفا همین جا روی پرسشنامه استاندارد  کلیک فرمایید.

برای دسترسی به مطالب جالب در مورد موفقیت در زندگی و کسب و کار روش تحقیق، SPSS، انواع پرسشنامه و همچنین آگاهی از به روز شدن سایت در کانال تلگرامی ما عضو شوید.

کانال تلگرام موفقیت

 

 

 


نوشته شده در تاریخ جمعه 20 دی 1398 توسط ab azizi

بهترین روش یادگیری یک زبان این است که در موقعیت آن قرار بگیریم و به صورت ناخودآگاه آن را یادبگیریم. تماشای فیلم و کارتون به زبان اصلی یکی از این موقعیت هاست که به یادگیری یک زبان کمک زیادی می کند. ما در سایت روا 20 و کانال آپارات آموزه 20 این سیاست را دنبال می کنیم. در این ویدئو زبان انگلیسی از طریق کارتون با زبان اصلی native و زیر نویس فارسی آموزش داده می شود. این قسمت سی ام است. کانال آپاران آموزه 20 ( https://www.aparat.com/amoozeh20) و وب سایت: www.rava20.ir را دنبال نمائید.


نوشته شده در تاریخ پنجشنبه 19 دی 1398 توسط ab azizi
(تعداد کل صفحات:3)      1   2   3  


  • paper | خرید رپورتاژ آگهی | buy Reproduction
  • فروش بک لینک رایگان | قالب وبلاگ
  • شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Website Traffic | Buy Targeted Website Traffic